събота, 21 септември 2013 г.

"Аз съм вратата"

Като казва Христос : ,,Аз съм вратата'', Той подразбира само един път в живота. При сегашното ви състояние има само един път, по който може да се развива и сложи бъдещият ви живот, има само една врата, през която може да влезете. Бъдещото ви прераждане, бъдещото ви състояние се обуславят от тази врата, през която ще минете. Потърсете и намерете Христа. А вие ще Го намерите в себе си. Под думите „в себе си" говорих ви какво трябва да разбирате. Първо трябва да намерите Христа, но трябва да знаете, че Той няма да дойде у вас във вид на мъж или жена. Павел казва: ,,Нито мъж без жена, нито жена без мъж могат". Мъжът трябва да намери своята жена, а жената  своя мъж, сиреч душата трябва да намери своя дух, а духът  своята душа, умът трябва да намери своето сърце, а сърцето  своя Божествен дух. Туй са задачи, които трябва да разрешавате по практически начин. Може да четете много книги и да си блъскате главата, но тази работа — да намерите душата си — е много лесно нещо. Леснотията се състои в това да пазите момента, който Бог е определил, да бъдете точни и навреме, че когато Духът ви срещне да сте готови; и нещо повече, да бъдете няколко минути по-рано на местото си, но не да закъснеете. Неуспехът ви се състои в това, че постоянно отлагате. Може да каже някой, че това засега е трудно за изпълнение, че в бъдеще може да има по-благоприятни условия. Вие не знаете какво ще бъде бъдещето: собствено бъдещето е сега, тъкмо сега имате всички условия да направите това. Духът иде периодически и не може за всяка отделна душа да идва, когато тя пожелае или проектира да работи. Христос е казал : ,,Търсете ме докато съм близо", защото отдалечи ли се, ще Го чакате дълго време. Това отдалечаване може да бъде за 1, 2, З или повече дни, но може да бъде и за повече години, а може да бъде и за цял живот. 

1919_08_19 Методи за уякчаване вътрешната връзка между хората

Няма коментари:

Публикуване на коментар